• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,59%6 008,31
  • DOW 300,84%44 095,52
  • Nasdaq 0,19%19 305,98
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,59%6 008,31
  • DOW 300,84%44 095,52
  • Nasdaq 0,19%19 305,98
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • 19.02.08, 17:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülikoolilinn saab rahvusvahelised lennud

Tallinna Lennujaama juhatuse esimees Rein Loik ütles, et eelmise ja selle aasta ühed olulisemad väikelennujaamade investeeringud on läinud Tartusse ning selle aasta hilissügisel valmib seal lennuliiklusala laiendus ning on valmis rahvusvahelisteks lendudeks.
„Kuna Tallinna lennujaam on riigile kuuluv aktsiaselts, siis omanik tegi ettepaneku investeerida väikestesse lennujaamadesse,“ kommenteeris Loik eelmise aasta investeeringuid väikelennujaamadesse. Üks olulisemaid investeeringuid oli 2007. aastal Tartu lennujaama ruleerimistee ja parkla renoveerimine.
Loik ütles, et kuna tegemist on meie ülikoolilinnaga, siis nähakse vajadust pakkuda ka Tartus rahvusvahelisi lende. Selle aasta üks suurim projekt ongi Tartu lennuraja pikendamine, et Tartu lennujaam saaks alustada juba sellel aastal rahvusvaheliste lendudega.
„Meie oleme valmis oma töödega hilissügisel, et Tartu lennujaam võiks avaneda rahvusvahelisteks lendudeks,“ ütles Loik. Ta lisas, et edasine sõltub juba vedajast, kas tahetakse vastu talve alustada lendudega, kuid Estonian-Air on võimaluse välja pakkunud ning neil on olemas ka vastav lennuk.
2008. aastasse on väikelennujaamade arendamisse kavandatud investeeringuid 77,8 miljoni krooni eest, millest suurimad investeeringud ongi Tartu lennuliiklusala laiendus 45,5 miljonit krooni eest ning Tartu lennuraja valgustus 16,5 miljonit krooni eest, mis vastab rahvusvahelistele nõuetele.
Ülejäänud investeeringud väikelennujaamadesse olid mullu Kuressaare reisiterminali laienduse lõpetamine, Ruhnu lennujaama terminali laiendus, Kihnu lennuraja plastikuga katmine, uue terminali ehitus, Pärnu lennuraja ja perrooni remont, lisaks navigatsiooniseadmete muretsemine.
Eelmise aasta investeeringuid infrastruktuuri parandamiseks ja navigatsioonivahendite muretsemiseks kokku 130 miljonit krooni. 58 miljonit krooni neist olid Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi vahendid ning 72 miljonit krooni Tallinna Lennujaama omavahendid.

Seotud lood

Uudised
  • 19.02.08, 17:30
Estonian Air: oleme valmis Tartu-Stockholmi liini avama
Estonian Airi pressidirektor Ilona Eskelinen ütles aripaev.ee-le, et lennufirma ootab Tartu lennuradade ümberehitustööde valmimist ning on valmis pakkuma lende liinil Tartu-Stockholm.
Uudised
  • 19.02.08, 16:36
Tallinna Lennujaam plaanib tuleval aastal ületada 2 miljoni reisija piiri
Tallinna Lennujaama prognoosi kohaselt läbib sel aastal Eesti õhuväravat kokku 1,9 miljonit inimest ehk 10% rohkem reisijaid kui mullu.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele