ASi Ekspress Gruppi nõukogu liikmel Hans H.
Luigel on hea meel, et grupp on laienenud tootmisse, mis ei raiska materiaalseid
ressursse ja ei tooda süsihappegaasi, teisisõnu, ostis
netiportaali Delfi.
„Delfi ost oli märkimisväärne, praeguses rahastamise kliimas ei ole see enam võimalik. Siis võistlesid ka pangad selle nimel, et tehingut finantseerida,“ seletas Luik grupi majandustulemusi tutvustaval pressikonverentsil.
„Delfi kasumist 40% tuleb Lätist. Suure potentsiaaliga on Leedu, sest sealne arvutiseeritus on veel arengufaasis, võrreldes Läti ja Eestiga. Leedukad, ühinedes internetiga, ühinevad ka Delfi lugejaskonnaga,“ lisas ta. Ka näeb Luik ühesuunalist reklaami liikumist veebi.
Kuigi Luige sõnul vaatab keskmine eestlane päevas neli tundi televiisorit ja veedab arvuti ees 2,5 tundi, siis raaliekraani ees veedetud aeg on kontsentreeritum. „Tähelepanu on veebilehel, mida vaadatakse rohkem keskendunult, telekas mängib tihti lihtsalt taustaks. Internetireklaam annab seetõttu parema tulemuse,“ selgitas Luik.
„Tulemustega võib keskmiselt rahul olla. Aktsionärid peaks julgustama juhatust rohkem ponnistama. Tuleb tegutseda kahes suunas, turult rohkem raha teenida ja kuludel terasem pilk peal hoida,“ võttis Luik Ekspressi majandustulemused kokku.