"Meie eesmärk on laieneda rahvusvahelisele turule," kinnitas Kristjan Kulu eTrainingust. Eeltöö maailma suurimal IT-messil osalemiseks kestis tema sõnul neli kuud. Kaks inimest töötasid selle ajaga läbi Euroopa 500 suuremat ettevõtet. "Väljastasime 200 kutset, praeguse seisuga on tulemas 40-50 külalist," ütles Kulu üleeile, messi avapäeval.
Eestis on äriklientidele, koolidele ja riigiasutustele suunatud eTrainingul üle 800 kliendi. "Kui Eestis läks see nii hästi, siis miks siin ei võiks minna," viitas Kulu Euroopasse laienemisele.
eTrainingu pakutavad e-õppelahendused aitavad tema sõnul muuta töötajate arendamise mõistliku hinnaga pidevaks protsessiks.
eTraining on üks kaheksast ettevõttest, mis osalevad Hannoveris toimuval CeBITil Eesti ühisstendil. Erinevalt alguses plaanitust ei reklaami Eesti end Saksamaal toimuval maailma suurimal tehnoloogiamessil IT-lahenduste katsemaana.
"See kontseptsioon ei tulnud kuigi hästi välja ja ettevõtjad ei kiitnud seda heaks," põhjendas Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse riiklike ühisstendide koordinaator Marion Raudsepp. "Eesti stend põhineb tänavu e-Estonial, mis viitab meie firmade e-lahendustele." CeBITil on tänavu esindatud rohkem kui 5500 eksponenti 75 riigist. Eelmisel aastal külastas messi ligi 500 000 inimest.
Seotud lood
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.