Tallinna linnavalitsus kiidab homsel
istungil heaks arvelduslaenu lepingu Nordea pangaga, laenu limiidiks on 20,45
miljonit eurot (320 mln kr)
Aripaev.ee kirjutas täna, et Tallinn on aasta alguses kulutanud sissetulekutest rohkem. 2008. aasta esimese kahe kuuga laekus Tallinna linnakassasse 1,12 miljardit krooni, ent kahe kuu väljamaksed kulutuste katteks olid kokku 1,18 miljardit krooni. Veebruarikuu lõpu seisuga oli linnakassas 581,8 miljonit krooni.
Tallinna linna 2008. aasta eelarve lubab linnavalitsusel eelarve kassalise teenindamise vajadusteks eelarveaasta kestel kuni 320 miljonit krooni kassalaenu võtta. Kassalaen tuleb tagastada eelarveaasta jooksul, teatas linn.
Tallinna finantsteenistuse esialgse prognoosi kohaselt võib linnal tekkida arvelduslaenu kasutamise vajadus vaid mõnel päeval, tõenäoline on, et arvelduskrediiti 2008. aastal üldse ei kasutata. Arvelduslaenu tegelik kasutamine sõltub eelarves planeeritud tulude laekumisest, eelarvelaenu võtmise protsessist, dividendide ja vara müügi summade laekumisest ning asutuste maksekäitumisest. Eelmisel aastal oli linna arvelduskrediidi limiit avatud Hansapangas ning selle kasutamiseks ei olnud vajadust ühelgi päeval.
Arvestades, et prognoosi kohaselt võib linnal 2008. aastal arvelduskrediiti vaja minna vaid mõnel päeval või tõenäoliselt üldse mitte, on linnale soodsaim Nordea Panga arvelduskrediidi pakkumine. Nordea Panga pakkumine oli ainus, mille puhul linnal ei teki kulusid, kui linn arvelduskrediiti eelarveaastal ei kasuta.
Nordea Panga arvelduskrediidi pakkumise hindas parimaks ka linnavalitsuse finantsriskide juhtimise komisjon.
Seotud lood
2008. aasta esimese kahe kuuga laekus
Tallinna linnakassasse 1,12 miljardit krooni, ent kahe kuu väljamaksed kulutuste
katteks olid kokku 1,18 miljardit krooni.
Lisaks sellele, et homme kinnitab Tallinna
linnavalitsus heaks Nordea pangalt võetava 320 miljoni kroonise laenu, võtab
samast pangast suure laenu ka Pärnu linn.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.