Riigikogu liige Urmas Reinsalu sõnul on
Eesti pankade teenustasud tunduvalt kõrgemad, kui Rootsis asuvatel emapankadel
ning see on asi, millega ei peaks leppima.
Reinsalu väljendas oma pahameelt vastates aripaev.ee päevaküsimusele "Kui palju võtate kuus sularaha automaadist?".
Päevaküsimus oliinspireeritud Hansapanga eilsest teatest, et pank kehtestab neile teenustasu, kes võtavad kuus pangaautomaadist välja üle 30 000 krooni sularaha. Mehe sõnul on Rootsi pankades paljud teenustasud Eestiga võrreldes hulga odavamad või lausa tasuta.
„Sularaha pangaautomaadist võtan kuus kindlasti vähem kui 30 000 krooni. Enamiku suuremaid maksed nagu kommunaalteenused ja muud maksed tasun panga kaudu,“ kommenteeris riigikogulane aripaev.ee päevaküsimust.
Riigikogulane väljendas siirast pahameelt, et meie pankade teenustasud on tunduvalt kõrgemad, kui Rootsis asuvatel emapankadel ning see on asi, millega ei peaks leppima.
„Pangad toovad teenustasude hinnatõusu ettekäändeks tihtipeale toodete väljaarendamist. Siit aga tekkib küsimus, kas siis emapangad oma tooteid ei arendagi, et neil säilivad madalad või olematud teenustasud, aga tütarpankadel muudkui tooted arenevad ja teenused tõusevad,“ arutles Reinsalu.
Harva sularaha väljavõtmist pangaautomaadist põhjendas riigikogulane sellega, et kaardiga on lihtsalt mugavam maksta.
„Eelistan tõepoolest kaarti sularahale. Maksan sellega enamuse ostude eest, kuna see on eelkõige mugav,“ põhjendas Reinsalu.
Seotud lood
Hansapanga teatel tõstavad nad 1. maist
sularaha väljamaksete hinda nii pangakontorites kui sularahaautomaatides.
Eelkõige tuleb kukrut kergitada ettevõtetel.
Sampo panga juht Aivar Rehe delegeerib
sularahaga tegelemise oma pereliikmetele, kasutades ise peamise maksevahendina
pangakaarti.
Amserv Grupi juhatuse esimehe Raivo Küti
sõnul ei valmista talle muret Hansapanga teadaanne 1. maist kehtestada
teenustasu sellele, kui kuu jooksul võetakse pangaautomaatidest sularaha välja
üle 30 000 krooni.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.