• OMX Baltic−2,05%290,67
  • OMX Riga−0,62%876,73
  • OMX Tallinn−1,4%1 866,57
  • OMX Vilnius−2,58%1 120,08
  • S&P 500−0,57%5 816,48
  • DOW 30−0,94%42 785,27
  • Nasdaq 0,22%18 390,89
  • FTSE 100−1,27%8 759
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%95,04
  • OMX Baltic−2,05%290,67
  • OMX Riga−0,62%876,73
  • OMX Tallinn−1,4%1 866,57
  • OMX Vilnius−2,58%1 120,08
  • S&P 500−0,57%5 816,48
  • DOW 30−0,94%42 785,27
  • Nasdaq 0,22%18 390,89
  • FTSE 100−1,27%8 759
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%95,04
  • 15.04.08, 10:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Premia Grupi I kvartali käive kasvas 50%

Kogu Premia Tallinna Külmhoone Grupi 2008. aasta I kvartali käive koos Leedus asuva Premia KPC’ga ja Lätis asuva Premia FFL-iga oli 143,6 miljonit krooni, kasvades võrreldes 2007.aasta I kvartaliga 50% ehk 48 miljoni krooni võrra.
Eestis asuva Premia Tallinna Külmhoone käive oli 2008.aasta I kvartalis 86,4 miljonit krooni, teatas firma.
„Kasv tuli peamiselt Lätist ning ka edaspidi näeme kasvuvõimalusi just Läti turul. Premia hoiab Eestis jätkuvalt jäätiseturul turuliidri positsiooni 40%-lise väärtuselise turuosaga ning Eestis teisel kohal olevat Balbiinot edestame tänaseks juba 10%ga. Leedus hoiame eesmärgipäraselt 25%list turuosa,“ kommenteeris Premia Tallinna Külmhoone juhatuse esimees Kuldar Leis ettevõtete käekäiku.
„Tooraine hinnatõus on loomulikult mõjutanud ka Premia ettevõtete majandustegevust ning tootmise efektiivistamise eesmärgil oleme käesoleval aastal soetanud uue jäätiseliini, mis kohe-kohe on turule andmas ka esimesi uudistooteid,“ sõnas Leis. „Katsume oma tooteportfelli hoida hästi tasakaalus ning seetõttu oleme varasematest aastatest rohkem tähelepanu pööranud sügavkülmutatud toodete kategooriale, eelkõige meie enda Maahärra kaubamärgi arendamisele. Senistele pelmeenidele ja aedviljadele lisaks on turul nüüd näiteks ka pizzad ja mitmesugused pirukad,“ rääkis Leis.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele