Kui seni stardib praeguselt vanalt, ehitusega paralleelselt käigusolevalt Schönefeldi lennujaamalt, mille kohale Berlin Brandenburg Internationali ehitatakse, aastas 6 miljonit reisijat, siis uue lennujaama valmides peaks reisijate arv tõusma 20 miljonile aastas. BBI peaks lõplikult valmis saama 2011. aasta novembriks.
Läinud nädalal käis tulevase reisijateterminali põranda valamine, valmis on ka era- ja väikelennukite angaarid ja ärireisijate terminal. Lennujaama ehitus läheb maksma 2 miljardit eurot ehk ligikaudu 31 miljardit krooni ning pinda on uuel lennuväljal 2000 jalgpalliväljaku jagu.
Lennujaam saab oma rahvusvahelise kiirrongiühendusega raudteejaama, mis asub otse reisijateterminali all ning kust jõuab kesklinna 20 minutiga.
Lisaks ehitatakse lennujaama külje alla äripark - BBI Business Park Berlin -, mis pakub kokku 109 hektaril investoritele büroo-, logistika- ja tootmispindu. Berlin Brandenburg Internationalist peaks ühtlasi saama Saksamaa olulisim värav ida suunal - siit saab alguse ka uus kiirtee, mis ühendab Berliini ja Põhja-Saksamaad Poola idaosaga.
Ning väheoluline pole Berlin Brandenburg Internationali juures ka tuhandete uute töökohtade tekkimine seni ikka veel suhteliselt kõrge tööpuudusega piirkonnas.
Seotud lood
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.