Tallinna Linnavolikogu toetas oma tänasel
istungil Isamaa ja Res Publica Liidu fraktsiooni liikme Nikolai Stelmachi
eelnõud, kolmekordistades Tallinna avalikus ruumis eksponeeritavate lühiajaliste
tarbimislaenude välireklaamide maksumäära.
Poolt hääletas 35 volinikku kõigist erakondadest, vastu ja erapooletuid ei olnud. „Loodetavasti muutub nüüdsest majanduslikult ebaotstarbekaks kogu trammi võõpamine tarbimislaenu värvidesse,“ ütles Stelmach, kella sõnul ei ole kõrgema maksustamise eesmärk SMS-reklaamide najal linnakassat täita, vaid piirata nende reklaamide levikut. Linnavolinik märkis, et ka alkohoolse joogi välireklaam on Tallinnas maksustatud kõrgemalt, teatas IRLi fraktsioon.
„Iseenesest peaks olema igaühe enda asi, kellelt ja millistel tingimustel ta laenu võtab,” sõnas Stelmach. „Küll aga on röövelliku intressi ja üha kergemini sõlmitava lepinguga laenude tagajärjeks vastutustundetu tarbimine, sealt edasi võlaorjus ning purunenud inimsaatused.”
Reklaamimaksumääruse muudatus jõustub selle aasta 1.juulil.
Seotud lood
Faktum Ariko uuringust selgus, et
SMS-laenu võtavad peamiselt üle 8000kroonise palgaga inimesed ja 33% laenajatest
on kõrgharidusega.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.