Tühjad kalaletid ja üksildased
petersellikarbid – selline vaatepilt oli eile varahommikul Madridi peamise
toiduturu Mercamadridi saalides.
Viies iseseisvate ja väikeste transpordifirmade streik kõrgete kütusehindade pärast on langenud kokku kalurite samasuguste protestidega ning seetõttu pole saadaval peaaegu üldse kohalikku värsket kala, vahendas Postimees.
Streikijate piketid, mis on suutnud riigi mõneks päevaks halvata, on osutunud hirmuäratavateks. Streikivad autojuhid moodustavad ainult viiendiku neist, kes teedel töötavad. Enamgi veel, streikijaiks ei ole juhid, vaid nende ülemused, kes sooviksid endale samasuguseid subsideeritud kütusehindu kui suurtel ja miinimumtasude kehtestamist.
Seotud lood
Logistikafirma ACE Logisticsi juht Maanus
Mätliku sõnul ei ole Lõuna-Euroopas toimuv veokijuhtide streik ettevõtet senini
mõjutanud, kuid kui streik peaks jätkuma, võivad tellijad kannatada.
Põllumajandusminister Helir-Valdor Seeder
allkirjastas täna Euroopa Kalandusfondi Eesti viieaastase rakenduskava
töötlemise ja turustamise investeeringutoetuse saamise tingimused.
Hispaanias ja Portugalis on streik
võrreldes esmaspäevaga raskemaks läinud, ütles DHLi müügi- ja turundusjuht Elar
Killumets.
Hispaanias ja Prantsusmaal nädalavahetusel
alanud kütusehindade tõusu vastane protest tähendab suuri kulusid veofirmadele
Soomes.
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.