• OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,73%5 995,53
  • DOW 300,05%44 444,88
  • Nasdaq −2,97%19 361
  • FTSE 1000,02%8 503,71
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,73%5 995,53
  • DOW 300,05%44 444,88
  • Nasdaq −2,97%19 361
  • FTSE 1000,02%8 503,71
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • 04.07.08, 19:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bayreuth ja Wagner kodus diivanil

Esmakordselt Bayreuthi Richard Wagneri ooperifestivali ajaloos kantakse ooper üle ka internetis, selgus festivali koduleheküljelt.
Ooperi „Die Meistersinger von Nürnberg“ esiettekande live-stream algab 27. juulil kell 16.00, selle vaatamiseks tuleb lunastada 49 eurot maksev pilet, mida on piiratud hulgal. Lisaks ooperile võib internetikülaline näha ka vaheaegadel lava taga toimuvat. Viietunnine ooper, mida dirigeerib Sebastian Weigle, võetakse üles kaheksa kaameraga, novembris tuleb turule ka vastav DVD.
Et Bayreuthis igal aastal toimuvale festivalile piletit saada, ollakse tavaliselt ootejärjekorras kuni 7 aastat. Piletihinnad on alates 50nest eurost kuni 200ni. Kui teised ooperimajad, nagu New Yorgi Metropolitan või Milano La Scala, on juba aastaid oma etendusi internetis näidanud, siis konservatiivse Bayreuthi jaoks on tegemist üpriski uudse sammuga, mis on tekitanud juba mõningast pahameelt ja mille taga on festivali tulevane võimalik juht, Richard Wagneri lapselapselaps Katharina Wagner.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele