• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,29%5 965,69
  • DOW 300,75%44 199,15
  • Nasdaq 0,08%18 987,7
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,59
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,29%5 965,69
  • DOW 300,75%44 199,15
  • Nasdaq 0,08%18 987,7
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,59
  • 18.08.08, 18:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Remmelkoor: kasvuga ei saa ilmselt keegi hoobelda

Jaekaubanduses ei ole sel aastal suuremaid kasvunumbreid loota, usub Kristiine Kaubanduskeskuse juht Allan Remmelkoor.
„Kaubamaja tulemusi on raske kommenteerida, sest ma ei ole neid ise jõudnud lugeda, aga vaevalt et nende jaekaubanduse numbrid erinevad sellest, mida näen Kristiines,“ sõnas Remmelkoor vaid kontserni üldisi tulemusi teades.
„Kasvu kui sellist eriti ei ole, sellega ei saa keegi ilmselt hoobelda. Ei ole ka langust. Inimestel, kuigi neil ei ole raha kulutamiseks vähem, on pessimistlikud. Kadunud impulsiivne ostmine,“ jätkas ta.
Remmelkoore sõnul mõjuvad praegu palju paremini kui varem müügiaktsioonid ja hinnaalanduskampaaniad. „Inimesed vajavad praegu suuremat üleskutset ostmiseks,“ sõnas ta.
Kristiine keskuse käive on käesoleva aasta esimese poolega kasvanud ligi 5% ja analoogne peaks Remmelkoore hinnangul tulemus olema ka teistel Tallinna kaubanduskeskustel, näiteks Viru ja Ülemiste keskusel. „Täna ei saa Tallinna turul olla, et ühel on palju suurem kasv kui teistel. Majandusruum mõjutab võrdselt meid kõiki, kõigil on kasv mõni protsent,“ rääkis keskuse juht.
Jätkuvasse jahtumisse ja langusesse jõudmist Remmelkoor ei usu. Samuti ei usu ta, et aasta lõpuni erilist kasvu oodata oleks.
Samas märkis ta, et praegusel raskemal ajal tuleb alata ettevalmistustega uueks tõusuks. „Surutis ei kesta igavesti. Meil on vähe kogemusi tsüklilise majandusega. Eestis on meelsus, et mis täna on, see jääbki olema. Nii oli see paar aastat tagasi hiilgeajal ja on ka praegu,“ viitas Remmelkoor Eesti inimeste vähestele kogemustele.
Tallinna ja Tartu kaubamajade esimese poolaasta müügitulu oli 733 miljonit krooni, kasvades eelmise aasta sama ajavahemikuga võrreldes 6%. Kaubamajade puhaskasum oli 62,7 miljonit krooni, mis on 1,1 miljoni krooni võrra vähem kui vastav näitaja mullu.

Seotud lood

Uudised
  • 18.08.08, 17:59
Puusepp: poliitikud ja ajakirjandus on pessimistlikumad kui tarbija
Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp märkis, et kuigi suur tarbimisbuum on läbi, siis pole tarbijad siiski nii pessimistlikud kui poliitikud ja ajakirjandus.
Uudised
  • 18.08.08, 17:18
Rimi juht: Kaubamaja tulemused kauplustest välja ei paista
Tallinna Kaubamaja kontserni poolaasta tulemusi kommenteerides ütles Rimi Hypermarketite keti juht Andrija Lilleoja, et kauplustes käies kasumi langus välja ei paista.
Uudised
  • 18.08.08, 17:55
Trigoni fondijuht: Kaubamaja aktsia hind on selgelt kallis
Trigon Capitali fondijuht Mehis Raud peab Kaubamaja nigelat käibekasvu ja järsku kasumilangust ootuspäraseks, ent soovitab väikeaktsionäridel mõelda, kas elada raske aeg koos ettevõttega üle või pigem aktsiad maha müüa ja hiljem odavamalt tagasi osta.
Uudised
  • 18.08.08, 16:28
Kaubamaja kvartalikasum langes 67 protsenti
Tallinna Kaubamaja kontsern tegi käesoleva aasta esimesel poolel küll mullusest parema käibe, kuid kaotas Selveri keti laienemise tõttu puhaskasumis. Poolaasta 42% kasumilangusest oli veelgi suurem II kvartali kasumi kahanemine - 67%.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele