Tartu lennuväljal saab augusti lõpuks
valmis uuendatud lennujuhtimistorn ja pikendatud lennurada, kuid puuduvad
rajatuled ja maandumisseadmed ei luba regulaarliini veel avada.
Reede hommikul näitas Tartu lennujaama juhataja Rein Mark uhkusega metallkonstruktsiooni, mis meenutas taimi ootavat lehtlat, ent tegelikult oli see lennujuhtimistorni ülakorruse karkass, kirjutas Tartu Postimees.
Pikendatud lennurada sai asfaldi alla kahe nädala eest. Reede hommikuks oli märgitud lennuraja telgjoone asukoht, kuid joon ise veel rajale kandmata ja praeguste plaanide järgi on ka lennurada plaanis lõpetada augusti lõpuks.
Kui nii läheb, saab lennuvälja valgel ajal ja hea nähtavusega taas kasutama hakata, juuli keskpaigast saati on lennud olnud ehituse tõttu peatatud.
Praeguses seisus saaks Margi sõnul hädaolukorras lennuväljale küll maanduda ja riigisisesed päästelennud oleksid mõeldavad, kui remonditehnika eest ära ajada, kuid välismaiseid lennumasinaid Tartus vastu võtta oleks liiga riskantne.
Seotud lood
Ettevõtte andmetel ööbis Lõuna-Eesti
suurimas hotellis Dorpat 2008. aasta esimesel poolel 15 900 inimest, kes veetsid
seal üle 25 000 öö. 53% Tartus asuva Dorpati klientidest olid siseturistid.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.