Page Not Found

  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 31.08.08, 16:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IMF näeb Venemaal märke majanduse ülekuumenemisest

Venemaa makromajanduses esineb märke ülekuumenemisest, hoitas Rahvusvaheline Valuutafond (IMF) oma eriraportis, mille avaldas pärast kohtumist riigi valitsusega.
IMFi andmetel on sisetarbimise palju kõrgem sisemajanduse kogutoodangu (SKT) kasvust ja tööjõu puudus sunnib tööandjaid palku tõstma, vahendas Postimees.ee. Palgakasv ületab tootlikkuse tõusu.
Venemaa majandust ilmestab kõrge inflatsioon, olles 2008. aasta juunis lausa 15 protsenti.
Siiski tõi IMF välja ka positiivseid jooni, venemaa pangandussüsteem oli üsna stabiilne ajal, mil mujal maailmas vaeveldi kriisides, samuti kasvavad investeeringud ja SKT on liikunud veidi ebakindas rütmis üles.

Artikkel jätkub pärast reklaami

IMF ennustab, et Venemaa majandus jääb lähitulevikus stabiilseks, kuigi inflatsioonisuve jääb märgatavaks, SKT kasvu ennustatakse 2008. aastaks 7,8 ning järgmiseks aastaks 7,3 protsenti.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele