Kuna alkoholimüük Eesti suuremates
kaubanduskettides vaatamata majanduskriisi süvenemisele kasvab, uputavad Eesti
elanikud ilmselt üha rohkem muresid alkoholi, kirjutab dv.ee.
Prisma ostujuht Marge Saluste sõnul on võrreldes 2007. aastaga tõusnud kvaliteetveinide müük. Eelmise aastaga võrreldes kasvas nende müük 15%. "Õlle ja kange alkoholi müük jääb eelmise aastaga üsna samale tasemele," nentis Saluste.
Endiselt teeb aga kõige kiiremat kasvu alkoholivabade õllede, siidrite, veinide ja vahuveini müük. Alkoholivabade veinide müük on Prismas kasvanud 2007. aastaga võrreldes 22% ja alkoholivabadel õllede müük 15%.
Rimi Eesti Food ASi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja ütles, et osteti novembris-detsembris nii lahjat kui ka kanget alkoholi keskmiselt 10% vähem kui 2007. aastal. Samas näitab aga selle aasta algus mullusega võrreldes positiivset trendi.
"Võib eeldada, et jõulude ja uue aasta ajal oldi pisut vaoshoitumad kui aasta tagasi," kommenteeris Mägioja. Kaubagrupiti müüs Rimi detsembris enim kodumaist viina ja 0,33 liitrist A.Le.Coq premiumi.
A-Selveri ostu- ja tootmisdirektor Andres Heinver ütles, et kange alkoholi müügi 2007. ja 2008. aasta võrdluses on kasvanud džinnide, rummide ja viina müük ning vähenenud aperitiivide, bitterite ja likööride osatähtsus. Lahjast alkoholist eelistavad ostjad tunamullusega võrreldes rohkem õlut, šampust ja vahuveini. Siidrite, segude ja kokteilide osatähtsus on vähenenud.
"Tükiliselt müüakse kõige rohkem erinevaid õllesid. Neile järgnevad viinad ja alkohoolsed segujoogid," rääkis Heinver. "Tundub küll, et kliendid pöörduvad taas kangema õlle poole tagasi. Korralik müük on meie enda imporditaval Litovel, Holba ja Zubr õllel," kommenteeris mees toimunud muutusi.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.