Žürii valis täna õhtul välja Bonnieri
preemia kolm nominenti, kelleks on Koit Brinkmann Äripäevast, Vallo Toomet Eesti
Päevalehest ja Tarmo Vahter Eesti Ekspressist.
Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) seitsmeliikmeline žürii valis täna õhtul toimunud koosolekul välja 2008. aasta Bonnieri preemia nominendid, kuid võitja avalikustatakse alles 26. veebruaril.
Žürii hinnangul oli Bonnieri preemiale esitatud võistlustööde tase tänavu väga kõrge ning tugevaid töid oli esitatud paljudest väljaannetest, teatas EALL.
Žürii valis 20 võistlustöö hulgast kolm nominenti: Koit Brinkmann Äripäevas 26. septembril 2008 ilmunud looga „Keskerakonna rahastaja peideti sihtasutuse abil“ ja 8. oktoobril ilmunud looga „Sõõrumaa raha käänuline teekond Keskerakonnani“; Vallo Toomet Eesti Päevalehes mullu 15. aprillil ilmunud looga „Ragn-Sells ja Cleanaway – kartellikokkulepe Tallinnas“ ning Tarmo Vahter Eesti Ekspressis 2008. aasta 7. veebruari ilmunud looga „Heiki Kranich“ üürib maadevahetajalt luksuskorterit“ ja 30. oktoobril ilmunud looga „Maadevahetuse pöörasid parseldamiseks reformierakondlased“.
Uuriva ajakirjanduse võitja avalikustatakse 26. veebruaril Tallinnas Rootsi saatkonnas toimuval vastuvõtul. Meediakontserni Bonnier ja ajalehe Äripäev väljapandud preemia suurus on 40 000 Rootsi krooni.
Žüriisse kuulusid Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel, Eesti Ekspressi peatoimetaja Priit Hõbemägi, Eesti Päevalehe peatoimetaja Lea Larin, Postimehe peatoimetaja Merit Kopli, Maalehe peatoimetaja Sulev Valner, Õhtulehe peatoimetaja Väino Koorberg ning EALL juhatuse liige Toomas Leito.
Seotud lood
Urmas Sõõrumaa firma kandis Keskerakonnaga
seotud sihtasutusele reklaamiteenuse ostmiseks miljon krooni. Sihtasutusele
kuuluvates lehtedes siiani aga ühegi sendi eest reklaame avaldatud ei ole.
Tallinna Farmaatsiatehas kandis pool
miljonit krooni Keskerakonna mõjukate poliitikute juhitava sihtasutuse Jüri
Vilmsi Sihtkapital arvele. Mõned kuud hiljem loobus Tallinna linnaplaneerimise
amet oma varasemast seisukohast, mis ei lubanud rajada farmaatsiatehasel enda
kinnistule kõrghooneid.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.