Mustika keskuses asuvas Prismas toimuvad
tänavu kevadel toimunud põlengu tõttu kuni novembri keskpaigani ümberehitustööd,
mille käigus uuendatakse 10 miljoni krooni eest kaupluse sisemust.
”Koos keskuse taasavamisega tundus olevat ka meil õige aeg kauplust veidi uuendada,” ütles Mustamäe Prisma juhataja Aili Põllu. ”Ümberehitustööde tulemusena laienevad näiteks tehnika- ja spordikaupade osakonnad ning paraneb toiduosakond.”
Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti, Leedu ja Venemaa turgudel. Prisma Peremarket annab Eestis tööd enam kui 800 inimesele.
Eestis tegutsevad SOK tütarettevõtetena AS Prisma Peremarket ja AS Sokotel, mis tegutseb Sokos Hotel Viru kaubamärgi all. Lisaks Soomele ja Eestile tegutseb kontsern ka Lätis, Leedus ja Venemaal.
Koos Soome tarbijateühistutega moodustab SOK S-Grupi. Rahvusvahelise S-Grupi tegevusvaldkondadeks on toidukaubandus, bensiini- ja teenindusjaamad, kaubamajad, hotellindus, autode ja autokaupade müük ning aiandus- ja põllumajandustooted.
Seotud lood
Eesti Kindlustusseltside Liidu andmetel
laekus märtsikuise Mustika kaubanduskeskuse suurpõlengu varakahjude hüvitamiseks
19 nõuet, mille hinnanguline suurus kokku ulatub ca 102 miljoni
kroonini.
Tulekahju üle elanud Mustika keskuse
järgmise etapi avamine seisab kindlustusrahade laekumise taga, kindlustus aga
keeldub aktsepteerimast litsentsita ehitusfirma taastamistoode
hinnakalkulatsioone.
Kuigi Mustika Prisma on tänaseks puhastatud
ning suitsukahjustuse saanud tooted kauplusest minema viidud, jääb kauplus
suletuks reedeni, mil keskuse sprinklerisüsteemid on taas veega täidetud.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.