• OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 500−1,32%5 870,62
  • DOW 30−0,7%43 444,99
  • Nasdaq −2,24%18 680,12
  • FTSE 100−0,09%8 063,61
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,32
  • OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 500−1,32%5 870,62
  • DOW 30−0,7%43 444,99
  • Nasdaq −2,24%18 680,12
  • FTSE 100−0,09%8 063,61
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,32
  • 19.03.10, 21:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna peaauhind Eesti Energia rohelise energia kampaaniale

Nokia Kontserdimajas kuulutati välja reklaamikonkursi Kuldmuna 2010 parimad reklaamid ja turundusüritused, võistluse Grand Prix läks Eesti Energiale „Tulevik on roheline“ kampaania eest (autor DER Tank), samuti sai Eesti Energia Aasta Kliendi auhinna.
Aasta Agentuuriks valiti Taevas Ogilvy ja parima üritusturundusagentuuri tiitli sai Broadline.
„Vaatamata raskele majandusaastale tuleb tõdeda, et reklaami Eesti ettevõtetes väärtustatakse,“ ütles Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Heily Aavik ja lisas, et tänavuse peaauhinna võitnud töö on näide, kus nii reklaami tellija kui ka agentuur on ühiselt pingutanud ja olnud reklaamikontseptsiooni loomisel senisest nutikamad. „Rohelise energia kampaania näol on sisuliselt esmakordselt tegemist lahendusega, mis ei seosta rohelist energiat loodushoiuga, vaid räägib, et rohelisem energia on ainuvõimalik tulevikulahendus ehk progress.“
Tänavu esitati konkursile enam kui 600 tööd kolmes suures kategoorias: reklaam-, disaini-, ja sel aastal eraldi ka digitaalse reklaami kategoorias. Esmakordselt hindas žürii ka sotsiaalmeedia kasutamist, kus küll kuldmuna välja ei antud, kuid hõbedase vääriliseks tunnistati A. Le Coqi Facebooki fännilehekülg. Kuna eelmise aasta konkurssi ilmestasid rohked valimiskampaaniad, anti välja eriauhind „Inimnäolise propaganda muna“ Indrek Tarandile.
Eesti Üritusturundusagentuuride Liidu poolt välja antava sisekommunikatsiooniürituse kuldmuna pälvis Tieto Corporation. Parima kliendiürituse preemia läks Tallinna Kultuuriväärtuste ametile Vabaduse Väljaku avatseremoonia eest (Broadline/MTÜ Leigo Kontserdid) ja parima promoürituse auhind EMTle „Minu EMT“ lansseerimise eest (Broadline).
Kuldmuna raames toimus ka noortekonkurss, kus osalejatel tuli 48 tunni jooksul luua reklaamikavand lennufirmale Estonian Air. Varasemate aastatega võrreldes rekordilise 44 võistlustöö hulgast osutus Suure Pesamuna vääriliseks „Masterplan“ (võistkond Mõte). Väikese Pesamuna sai „Wonderland“ (Hans Priks ja Jürgen Sarapik). Võitjad saadab ERAL koos ajalehega Postimees ja Estonian Airiga suvel osalema Cannes’i Rahvusvahelisele reklaamfilmide festivalile.
 

Seotud lood

Uudised
  • 23.03.10, 11:30
Külm ilm tõstis energiamüüki
Eesti Energia müüs Eestis kontserniväliselt veebruaris 747 gigavatt-tundi (GWh) elektrienergiat, mis on kaheksa protsenti rohkem kui möödunud aasta veebruaris, teatas ettevõte.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 15:04
Hooletu tuletöö võib kaasa tuua kopsaka rahatrahvi – hullemal juhul võib see hävitada vara
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele