• OMX Baltic−0,3%298,63
  • OMX Riga−0,02%865,61
  • OMX Tallinn0,09%1 961,94
  • OMX Vilnius−0,29%1 167,3
  • S&P 5000,00%5 528,75
  • DOW 300,00%40 227,59
  • Nasdaq −0,1%17 366,13
  • FTSE 1000,16%8 431,16
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,33
  • OMX Baltic−0,3%298,63
  • OMX Riga−0,02%865,61
  • OMX Tallinn0,09%1 961,94
  • OMX Vilnius−0,29%1 167,3
  • S&P 5000,00%5 528,75
  • DOW 300,00%40 227,59
  • Nasdaq −0,1%17 366,13
  • FTSE 1000,16%8 431,16
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,33
  • 22.03.10, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Premia Foods sirutas käe veel veerandi kalamüügifirma järele

Premia Foodsi juhi Kuldar Leisi sõnul oli osaluse muutuse taga GourmetHouse'is ettevõtte loomisest peale töötanud osaniku Imre Kuuse lahkumine.
"Ma ise soovisin sellest väljuda. Ei näinud seal enam laienemisvõimalusi, lagi tuli vastu," ütles Kuuse. Ta lisas, et talle ei meeldi paigal seista ja seepärast otsustaski ta osaluse müüa ja võtta ette internetiprojekti, millesse investeerida ja mille ülestöötamisega tegelema hakata.
Leis rääkis, et GourmetHouse'i osaluse muutus muid olulisi muutusi kaasa ei too ning endiselt jätkub lahtise kala müük Eesti poekettidele.
Tehingu hinda osapooled kommenteerima ei soostunud.
Premia Foodsi juhi sõnul jätkab GourmetHouse'i juhtimist üks osanik Indrek Loorens.
Leisi sõnul läheb GourmetHouse'il majanduslanguse ajal pigem isegi varasemast paremini. Aastataguse ajaga võrreldes on lõhe praeguseks kallinenud veerandi võrra, hinnatõus võib Leisi sõnul tarbimist nüüd veidi vähendada. "Tšiilis on kalataud ja maailmaturul on lõhe hind seetõttu üles läinud. Norra müüb oma lõhe praegu põhiliselt Ameerikasse ja Euroopasse jääb vähem ehk ka meil on oodata lõhe hinna tõusmist veelgi," selgitas ta. Väga häid pakkumisi lõhele ja forellile jaekettides seetõttu oodata ei ole.
Leis rääkis, et ketid on madalama hinna saavutamiseks oma marginaalid alla lasknud. "On sellised teatud, kaubad nagu joogipiim ja värske lõhe, mille müügis jaeketid omavahel võistlevad," nentis ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele