Tallinna Kaubamaja teise kvartali käive küündis 1,6 miljardi kroonini, mida on veidi vähem kui mullu samal ajal.
Teise kvartali käive kahanes viis protsenti.
Supermarketite ärisegmendi teise kvartali käive ulatus seejuures 1,2 miljardi kroonini, kahanedes mullusega võrreldes kolme protsendi jagu.
Kaubamajade ärisegmendi teise kvartali käive oli aga 283,3 miljonit krooni, mis eelmise aastaga võrreldes tähendab 8%-list tagasiminekut.
Teise kvartali autode müük vähenes 40% ehk 51,2 miljoni kroonini.
Jalatsikaubanduse teise kvartali käibeks kujunes 52,9 miljonit krooni, mida on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 17% rohkem. Teises kvartalis jätkus SHU jalatsiketi laienemine, mille tulemusega avati seniste Suurtüki kaupluste pindadel uued SHU kauplused Saaremaal, Hiiumaal, Rakveres Krooni keskuses ja Eedeni keskuses Tartus. Kolmandas kvartalis jätkub SHU jalatsiketi aktiivne laienemine, teatas ettevõte börsile.
Kogu poolaasta käive ulatus kolme miljardi kroonini, mida on eelmise aastaga võrreldes 5,5% vähem.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele