Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Yum Brands tõstis kasumiprognoosi
Kogu maailmas söögikohti opereeriv Yum Brands tõstis eile tänu tugevale edenemisele Hiinas oma kasumiprognoose.
Teiste hulgas ka Pizza Huti, Taco Belli ja KFC brände koondava Yumi uus puhaskasumiprognoos aktsia kohta on 2,43 USA dollarit (erakorraliste kirjedeta), eelmine ootus oli 2,39 USA dollarit aktsia kohta.
Yum Brandsi juht David C. Novak teatas, et ettevõte plaanib Hiinas sel aastal avada 475 ja mujal välisriikides 1000 uut söögikohta. Kontsern opereerib täna globaalselt rohkem kui 37000 söögikohta.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.