• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,35%5 732,69
  • DOW 300,07%41 824,89
  • Nasdaq 0,59%18 286,77
  • FTSE 100−0,34%8 156,1
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,47
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,35%5 732,69
  • DOW 300,07%41 824,89
  • Nasdaq 0,59%18 286,77
  • FTSE 100−0,34%8 156,1
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,47
  • 15.07.10, 13:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Novartis suutis teises kvartalis edukat äri ajada

Ravimitootja Novartis suutis oma teise kvartali puhaskasumi pea viiendiku jagu suuremaks paisutada.
Šveitsi kontserni kolme kuu puhaskasumiks tuli 2,44 miljardit dollarit, aasta tagasi teeniti samaks näitajaks 2,04 miljardit dollarit. Sealjuures kosus juuniga lõppenud kvartali käive 11% ehk 11,72 miljardi dollarini.
"Me saavutasime suurepärase käibekasvu, hoolimata kulude kokkuhoidmisest Euroopa Liidus," kommenteeris Novartise juht Joe Jimenez.
Kreeka ja Hispaania on juba tervishoiule tehtavaid kulutusi vähendanud, Euroopa suurima majandusega Saksamaa peaks sama tegema veel sellel aastal.
Ravimiüksuse käive suurenes kaheksa protsenti ehk 7,67 miljardi dollarini, sealjuures kolmandiku sellest andsid kõigest kaks ravimit - vererõhuravim Diovan ja vähiravim Glivec. Vaktsiinide ja diagnostika üksuse käive aga tänu uutele seagripiprogrammidele Jaapanis ja USAs enam kui kahekordistus, ulatudes 564 miljoni dollarini. Sandoze geneeriliste ravimite käive kasvas 11% ehk 1,97 miljardi dollarini.
Novartise aktsia hind on täna Šveitsis tõusnud 0,7%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele