Tarmo Noop leiab, et A. Le Coq on oma positsiooni saavutanud mitmete teguritega, neist tähtsaimateks nimetab ta tootearendust, kvaliteeti ja turundust. Pidev arengusoov on tema meelest see, mis tagab ettevõtte püsimise pikemas perspektiivis.
"Kindlasti on palju mõjutanud ka hea meeskonnatöö," lisab ta. "Püüame motiveerida töötajaid, seda oleme alati äärmiselt oluliseks pidanud."
Noop kinnitab, et kriitilistel aegadel on suutnud ettevõte hästi toime tulla ning edasi areneda. "Oleme jätkanud samamoodi nagu varasematelgi aastatel," räägib ta. "Suurem muutus on ainult see, et oleme hakanud rohkem eksportima."
Samuti märgib ta ära asjaolu, et eelmisel aastal muutus ettevõtte tehnoloogia senisest efektiivsemaks - vähema töötajate arvuga suudeti rohkem toota.
Seotud lood
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.