• OMX Baltic−0,44%269,61
  • OMX Riga−0,18%872,25
  • OMX Tallinn−0,53%1 723,57
  • OMX Vilnius−0,39%1 040,8
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,64%8 201,81
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • OMX Baltic−0,44%269,61
  • OMX Riga−0,18%872,25
  • OMX Tallinn−0,53%1 723,57
  • OMX Vilnius−0,39%1 040,8
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,64%8 201,81
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • 31.08.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

I hoht: A Le Coq kasvas ekspordi toel

Edukaim joogitootja saavutas mullu 32protsendise ekspordi kasvu, tänavu on oodata veelgi võimsamat tulemust.
A Le Coqi eksporditurgudest olid kõige paremad Saksamaa ning Taani, müük Eesti turule kasvas kõigele vaatamata eelmisel aastal kaheksa protsenti.
"Eelmise aasta peamine märksõna oli eksport ja ette ruttavalt võib öelda, et ka tänavu tuleb hea ekspordiaasta, vähemalt esimese poolaasta põhjal võib nii väita," viitab ettevõtte juht Tarmo Noop 30-40protsendisele ekspordi kasvule esimesel kuuel kuul.
Kaheksaprotsendine müügi kasv kohalikule turule on vähemalt sama märkimisväärne.
Peaaegu kümnendikune kasv tähendas ka seda, et hõivati konkurentidelt turgu, Noop põhjendab seda hea tootearenduse, turundus- ja müügitööga.
"Müük Eesti turule kasvas kõikides segmentides: õlu, siider, long drink'id, karastusjoogid.
Täiesti uus segment ja ülimalt edukas oli meie jaoks mahlaturule sisenemine. Kaheliitriste mahlade segmendis oleme saavutanud lühikese ajaga domineeriva positsiooni," kommenteerib Noop edukat uut algatust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele