Eelmise aasta märkimisväärse käibe kasvu taga olid julged otsused 2009. aastal.
"2009. aasta sügisel tulime eduka toote- ja tehnoloogiaarenduse tulemusena turule uute toodetega, mis võeti meie klientide poolt hästi vastu ning millest on ka tingitud märkimisväärne käibe kasv 2010. aastal. Tehnoloogiasse tehtud investeeringute eesmärk oli suurendada toodangu lisandväärtust. Lisaks tehti olulisi kulutusi ettevõtte keskkonnasäästlikkuse tõstmiseks," kommenteerib firma tegevjuht Kadri Rauba.
Sel aastal loodab ettevõte säilitada või veidi kasvatada tootmismahtu ning käivet.
Sellel aastal tehtavad investeeringud on Linda Nektaril peamiselt suunatud tootmise tõhustamisele ning toote- ja tehnoloogiaarendusele.
"Pikemas perspektiivis oleme plaaninud investeerida tootmishoone renoveerimisse ja laiendamisse. Äärmiselt oluliseks peame ka jätkuvat tootearendust, milleks oleme kaasanud teadusasutusi nii Eestis kui ka väljaspoolt Eestit," sõnab Rauba.
Linda Nektar on spetsialiseerunud kääritatud jookide (pakendamata õunavein) tootmisele joogitööstustele. Ettevõtte toodangut kasutatakse toorainena siidri ja teiste alkohoolsete jookide tootmisel.
Firma peamised klientidid on joogitööstused Baltimaades ning Skandinaavia riikides.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.