A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on silmapaistvaim turundus teatril NO99. Noobi hinnangul on pea kõik NO99 projektid saanud väga hea kajastuse.
„Kui jätta välja ettevõtted nagu EMT, Coca-Cola ning pesupulbri tootjad, mis ennekõike mahuga silma paistavad, ma arvan, et neil on kõige efektiivsem turundus ja mis selgelt eristub ka oma valdkonnast,“ rääkis Noop.
Noobi hinnangul on pea kõik NO99 projektid saanud kokkuvõttes väga hea kajastuse, alates suurkogust ja lõpetades põhuteatriga.
„Nad on suutnud iga asja väga eriliselt välja tuua ja väga osavalt turundada,“ ütles Noop. Seal on ikka mõttega oldud tugevalt taga, et mida ja kuidas teha ka kitsaste vahenditega, lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!