"Meil pole masu ekspordi osas kunagi olnud. Kui tuli 2007.-2008. aasta langusperiood, saime juurde uusi kliente. Tööd on kogu aeg olnud. Kliendid on meid usaldanud ja seni pole koostöö seisma jäänud," kommenteerib Aun.
Belluse peamised sihtturud on Soome, Rootsi, Norra, kus seni kestvuskaupade tarbimise langust täheldada ei ole.
"Optimism on alati kasulikum kui pessimism, järgmise aasta kukkumisse me küll ei usu. Sel aastal oleme töötajaid juurde võtnud, kuid on ka lahkujaid olnud. Töötajate üldarv on jäänud samaks. Käibes ootame eelmise aastaga võrreldes ligi 10protsendist kasvu. Mis järgmisel aastal küll juhtuda võib, on see, et kasvutempo võib aeglustuda."
Tänavu laiendas firma oma valmistoodanguladu 5000 ruutmeetri võrra. Kokku on ettevõttel tootmispinda 20 000 ruutmeetrit. Bellusel on Eestis kokku neli üksust - Haljalas, Kosel, Räpinas ning Narvas.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.