Võlgnevuste puhul Elion kohe kõiki teenuseid välja ei lülita, vaid üritab kliendiga kompromissi leida, lausus Elioni juhatuse esimees Valdur Laid.
”Et meil oleks lojaalsed ja pikaajalises suhtes olevad kliendid, ei anna me kohe oma võlgu inkassofirmale, vaid teavitame võlgnevuse puhul klienti, olgu see siis era- või äriklient, ja püüme saavutada kokkulepped,” rääkis Laid.
”Saadame meeldetuletusi, teatisi, smse, helistame, püüame kokku leppida ja pakume teinekord ka maksegraafikuid. Kui võlg on kuuendal kuul tasumata, asume me võlga sisse nõudma läbi inkassofirma,” selgitas ta.
„Meie erinevus Julianus Inkassost on see, et nende äritegevus on raha kättesaamine, meie tahame teenust pakkuda,“ põhjendas Laid.
Võlgnevuste puhul piirab Elion loomulikult teenuseid, kuid kõiki teenuseid kohe välja ei lülitata. Laid märkis, et majandussurutise ajal olid paljudel leibkondadel tegelikud makseraskused ning siis üritati klientidega igati kompromisse leida.