Oma uues kampaanias teeb Skype sapist nalja Twitteri ja Facebooki üle, vahendab businessinsider.com.
Eelmisel nädalal käivitas Skype USAs ja Suurbritannias turunduskampaania, mille peaeesmärk on panna meid väärtustama omavahelist otsesuhtlust. Seejuures vastandab Skype end sotsiaalvõrgustikele.
12 miljonit dollarit maksva kampaania slogan on "It's time for Skype" - on aeg kasutada Skype'i. Kuigi osa kampaanias kasutatavatest sõnumitest on üldisemat laadi - küsides näiteks, millal muutus normaalseks õnnitleda ema tema sünnipäeval kirjalikul teel -, siis teised püüavad otseselt Twitteri ja Facebooki kaudu suhtlemist naeruvääristada.
Businessinsider.com pöörab seejuures tähelepanu asjaolule, et kuigi Skype on antud kampaania raames suhtlusvõrgustike suhtes kriitiline, püütakse väljaspool seda nendega koostööd teha. Näiteks on Skype ja Facebook ühendanud oma jõud, et võimaldada Facebookis videokõnesid teha.
Samuti on Skype teatanud plaanidest luua nn humoticon - Facebooki aplikatsioon, mis aitaks kasutajatel luua nende enda näol põhinevaid emotikone.

6 fotot
- 140 tähemärki ei tähenda, et sa hoiad teise inimesega ka tegelikult ühendust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.