Facebooki aktsia jätkas eile kukkumist, kuna Reutersi küsitlus näitas langevat huvi sotsiaalmeediavõrgustiku vastu ning seda, et ainult väike osa kasutajaid mõjutavad Facebooki reklaamid ja kommentaarid ostude tegemisel.
Facebooki eilne aktsialangus oli 3,8 protsenti, 25,87 dollarini. Alates 18. maist, kui aktsia alustas 38 dollariga kauplemist, on hind 32 protsenti langenud.
34 protsenti kasutajaid veedavad Facebookis vähem aega kui pool aastat tagasi. Küsitlusest selgub, et 20% inimestest on oma ostuotsuseid teinud Facebookis olevate reklaamide peale.
Maailma suurima sotsiaalmeediavõrgustiku investorid on murelikud ettevõtte kasumi ja käibe kasvu pärast. Facebook teatas möödunud kuul, et reklaamid ei suuda sammu pidada igapäevaste kasutajate arvu kasvuga, kuna üha rohkem inimesi kasutab sotsiaalmeediat läbi mobiiltelefonide. Facebooki sõnul ei ole nad veel suutnud tõestada saadavat reklaamitulu mobiiltelefonide kasutamisest.
Reutersi küsitlus toimus 31. maist 4. juunini ning USAs vastas sellele 1032 inimest.