Euroopa suuruselt teine autotootja PSA Peugeot Citroen poolaasta tegevuskasum kukkus mulluselt 1,16 miljardilt eurolt neljale miljonile eurole, vahendab Bloomberg.
Tulemus oli parem, kui analüütikute oodatud 38 miljoni eurone kahjum. Käive vähenes 5,1 protsenti, 29,6 miljardile eurole.
Siiski ei säästnud see autotootjat kopsakast puhaskahjumist. Peugeoti puhaskahjumiks kujunes 819 miljonit eurot võrreldes mulluse 806 miljoni eurose kasumiga.
Peugeoti autodivisjon tegi esimesel poolaastal 662 miljoni eurose tegevuskahjumi, kaotades turuosa suuremale Volkswagenile, mis on vähem sõltuv Euroopa turust.
Peugeot restruktureerimise käigus suletakse tehas Prantsusmaal ja koondatakse 8000 töötajat ning kapitalikulutusi vähendatakse ka Venemaal, Ladina-Ameerikas ja Hiinas.
116aasta vanune firma, mis teenib 75 protsenti müügist Euroopas, peab nüüd sõnasõda Prantsuse valitsusega koondatavate numbri üle. Valitsus teeb täna teatavaks plaani, kuidas aidata autotööstust.
Peugeoti aktsia veetis enamuse aja eelmisest kuust 23aasta madalamal tasemel. Aastaga on aktsia hind kukkunud 77 protsenti, mis teeb Prantsuse autotootja turuväärtuseks 2,21 miljardit eurot.
Peugeoti tehased Euroopas töötasid esimesel poolaastal vaid 76 protsendisel võimsusel võrreldes mulluse 86 protsendiga.
Seotud lood
Prantsusmaa valitsus avalikustas täna autotööstuse toetamise kava, mille maksumus küünib 665 miljonile eurole.
Jaapani autotootja Mitsubishi peatas PSA kontserni elektriautode Peugeot iOn ja Citroen C-Zero tootmise, viidates liiga väikestele tootmismahtudele.
Täna tulemused avaldanud Euroopa autotootjad suutsid tõsta Euroopa aktsiaturge, mis seljatas isegi Briti oodatust suurem majanduslanguse.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.