Juuli lõpust töötab Baltika müügidirektorina pikaajalise kaubanduskogemusega Andres Käär, kes vastutab Baltika brändide hulgimüügi eest.
Täiendavate müügikanalite kaudu kasvamine ja laienemine on Baltika lähiaastate üks strateegilisi eesmärke.
„Pean Baltikat kindlasti üheks Eesti ettevõtluse lipulaevaks, kes on suutnud ennast realiseerida ka rahvusvahelistel turgudel – 75% müügist tuleb eksportturgudelt. Kogu majandusele raskelt kulgenud majanduskriisi periood on pigem toonud välja Baltika tugevused – reageerida kiirelt olukorrale, kaotamata seejuures suurt pilti ja sihti, kuhu püüelda. Baltikas on olemas kõik huvitavaks tööks vajalikud elemendid – väljakutse, võimalus rakendada aastatega kogunenud teadmisi ja oskusi ning ise midagi juurde õppida,“ ütles Andres Käär.
Andres Käär on varem töötanud Tallinna Kaubamaja ostudirektorina, kus tema ülesandeks oli ostu- ja logistikavaldkonna juhtimine. Enne seda töötas ta Soome Hackman/Iittala kontsernis nii müügidirektori kui tegevdirektorina, kus tema ülesandeks oli Ida-Euroopa müügivõrgustiku loomine ja jaekontseptsiooni käivitamine, samuti Venemaa tütarettevõtte loomine, ettevõtte arengustrateegia loomine ja elluviimine.
12. juulil teatas Baltika, et alates 1. oktoobrist asub firmas tööle praegune ETK tegevjuht Kati Kusmin, kes vastutab Baltika brändide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo ja Baltman müügi- ja turundusstrateegia ning Baltika uute müügikanalite strateegia arendamise eest.
Baltika lubas saata homme ka Andres Kääri pikema kommentaari.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Baltikast lahkuv Kati Kusmin tõmbab esiti veidi hinge ja siis vaatab endale uue väljakutse.
ETK nõukogu esimehe Väino Sassi sõnul valiti tänasel koosolekul ETK uus juht. Nime soostub Sassi välja ütlema homme.
Baltika uueks müügidirektoriks saanud Andres Kääri sõnul on kaubamärkidel Baltman ja Ivo Nikkolo suur potentsiaal.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.