Estonian Airi poputamise asemel võiks vajalikud otselennud hankega osta, leiab Meelis Atonen.
Ta märgib ka, et annaks siiski Estonian Airile võimaluse oma uut strateegiat katsetada, kirjutab ta Postimehe arvamusportaalis.
"Kui me peame mingeid liine eluliselt oluliseks või näiteks turismimajanduse seisukohalt oluliseks (ma ise sellist vajadust hetkel küll ei tunneta, sest läbi vahemaandumiste saan kõikjal suhteliselt mugavalt ning mõistliku hinnaga ära käidud), siis tuleb riigiabi jagada läbi riigihanke, valides sobivaim ehk soodsaim teenuse osutaja, nii nagu me teeme regionaalsete lendudega," kirjutab Atonen.
Estonian Airi raske seisu, 20 mln eurot kahjumit üheksa kuuga, põhjustajaks peab ta maailmavallutusplaane, mida kui muuseas püüti kasumlikult teha.
Üle-eile teatas lennufirma nõukogu senise juhi Tero Taskila vallandamisest ning lennufirma uuest, viimase aasta jooksul juba mitmendast, strateegiast. Viimane tähendab vähem otseühendusi, näiteks sulgeb lennufirma liinid Tallinnast Tartusse ja Helsingisse, samuti loobutakse Londoni ja Göteborgi liinist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Usun, et lennuturg – mitte ainult Euroopas, vaid kogu maailmas – on keeruline," kommenteeris Finnairi Balti müügijuht Arunas Skuja ideed teenust sisse osta.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.