Finnairi lennuturvalisuse eest vastutava Antti Aukia sõnul võiks kaaluda mobiili kasutamise keelu lõpetamist sõitvas lennukis.
Aukia rääkis Kauppalehtile, et nimetatud keeld pärineb 1990ndaist, mil mobiiltelefonid olid uued ja lennukid vanad. Telefonid olid siis võimsad ja lennukid vähem turvatud. Mobiilide tegevus häiris näiteks kompasside tööd.
Tänapäeva lennukid on tema sõnul sedavõrd hästi turvatud, et mobiilid neile ohtu ei kujuta. Samas ei saa Finnair üksi "mobiilikeeldu" tühistada, vaid peab järgima Euroopa Liidu õhutranspordi normidel põhinevaid seadusi.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Soome lennufirma Finnair teenis teises kvartalis 17 miljonit eurot puhaskasumit, kuna kasvas reisiliiklus Aasia ja Euroopa liinidel.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.