Lähipäevil peaks saabuma Ohutusjuurdlus Keskusest otsus, kes hakkab juhtumit uurima, teatas veeteede ameti kommunikatsioonijuht Tarmo Ots.
Eeldatavasti jääb
juhtum ameti uurida, kuna Ohutusjuurdlus Keskus uurib enamasti raskeid ja väga raskeid laevaõnnetusi, mis on päädinud näiteks laevahuku või inimese surmaga, selgitas Ots. Kommunikatsioonijuhi sõnul on praegu veel vara öelda juurdluse kestvust, kuid seniste kogemuste põhjal võib uurimine kesta kuni üks aasta.
Otsa sõnul vaatasid Soomes laeva esimesena üle klassiühingu Bureau Veritas tehnilised eksperdid.
Koos laevaga tuuakse Otsa kinnitusel Tallinna veel mõned tekile jäänud sõidukid. "Helsingis ei saanud sadama tehniliste võimaluste pärast neid maha laadida. Tallinnas pidi olema sobiv ramp, millega saab kõrgemalt tekilt maha laadida," ütles Ots. Tema sõnul lähevad sõidukid edasi tavakasutusse ning juurdluse huvides masinaid ei arestita.
Tallinki teatel purunes eile õhtul seni teadmata põhjusel Tallink Stari autoteki rambi lukustusmehhanism ning ramp kukkus alla. Ettevõtte esialgseil andmeil pääsesid inimesed juhtumist tõsisemate vigastusteta, küll aga said kahjustada mitmed raskeveokid.