Ettevõtte arengu kasvu saab piirata saamatusega. Paljud head tooted või teenused lähevad keskpärase innukuse nahka, märkis Powerhouse'i juht Janek Mäggi.
Täna toimub Äripäeva korraldatav Gaselli konverents. Küsime ettevõtjate käest, kuidas nende hinnangul saab ettevõte kiirelt kasvada.
"Ma ei ole kindel, et kasvu kiirust ettevõtja väga palju reguleerida üldse saab. Kui teha maksimaalne mõistlik pingutus, tuleb kasv iseenesest või ei tule üldse. Sõltub, kas tegutsed õigel turul, müüd kaupa või teenust, mis klientidele meeldib, kas info erakordsest tootest või teenusest – mis on kiire kasvu eeltingimus – jõuab inimesteni. Ettevõte kasvab kiiresti, kui ta on väga töökas, tal on geniaalne toode ja särav oskus seda pakkuda," märkis Mäggi ja lisas, et saamatusega saab kasvu pidurdada aga küll.
Väga paljud head tooted või teenused lähevad tema hinnangul keskpärase innukuse nahka. "Kasv on loomulikult hea ning raha tuleb teenida siis, kui selleks on võimalus. Seega – kõik, mis on võimalik maha müüa, tuleb müüa," lisas ta.
Gasell on Ameerika Ühendriikides alguse saanud kiiresti arenevate firmade toetusliikumine. Gasell kongressi sümbolina kannab endas kiiresti areneva ettevõtte olulisi omadusi – paindlikkus, kiirus, julgus.
Gasellid on ettevõtted, kes on kolme aasta jooksul suutnud kahekordistada oma käivet ja kasumit.
Gaselli kongressi eesmärk on anda nõu ettevõtetele, kes soovivad kiiresti kasvada.
Seotud lood
Äripäeva Gaselli TOPi ehk kiiresti kasvavate firmade edetabeli võitis terase hulgimüüja OÜ Kominox, mis kasvatas käivet 21 ja kasumit 552 korda.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.