Veebruari numbriliikumisstatistika oli kõige kurvem Elionile, kelle juurest liikus ära 2498 lauatelefoninumbrit, samas kui Elisa sai juurde 2229 uut lauatelefoninumbrit, vahendab tehnilise järelevalve amet.
Mobiiltelefoninumbritest sai suurima lisa Elisa, kellele tuli juurde 544 uut numbrit. Suurima mobiilinumbrite miinusega lõpetas veebruari aga Tele2, kes jäi ilma 663 numbrist.
Tehnilise järelevalve ameti statistika kohaselt liikus veebruaris kokku 10 139 numbrit, millest 7236 olid mobiiltelefoni- ja 2903 tavatelefoninumbrid.
Veebruaris tühistati 4962 numbri teisaldamise avaldust, millest 4337 olid mobiiltelefoni- ja 625 tavatelefoninumbri teisaldamise avaldused.
Liikunud numbrite arv kajastab reaalsete tava- ja mobiiltelefoninumbrite üleminekut ühe sideettevõtte juurest teise juurde. Liikunud numbrite arvul puudub otsene seos sideettevõttega liitunud või sealt lahkunud klientide üldarvuga, sest ühel kliendil võib olla mitu numbrit, kuid samas üks liitumisleping. Samuti ei kajasta numbriliikuvuse statistika kõnekaartide kasutusest ega uute liitumislepingute sõlmimisest ning vanade lõpetamisest tulenevaid muudatusi sideettevõtete klientide üldarvus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna on Elioni NutiTV kasutajatel taas häiritud telepilt: umbes 170 000 klienti ei näe Kanal 2 ja TV3 ning mõne taevakanali telepilti.
Elioni 30 töötajale möödus öö vastu teisipäeva ulatuslikku riket likvideerides, IT-spetsialist Tõnu Samuel polnud rahul aga ettevõtte teavitustööga.
Elionim teatel peab ettevõte äriklientide e-posti ja veebimajutuse taastamiseks tegema kogu süsteemide taaskäivituse.
Elion teatas oma kodulehel, et eile õhtul alanud rike on kõrvaldatud ning tekitatud kahju saab klientidele kompenseeritud.
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.