Vaatamata aktsiahinna langusele ning investorite kahtlusele Tim Cooki innovaatiliste võimete pärast, on Apple kõige väärtuslikum bränd maailmas.
Igal aastal arvutavad BrandZ ja Millward Brown Optimor maailma suurimate kaubamärkide väärtuse. Sel aastal hinnati Apple'i brändi väärtuseks 185 miljardit dollarit, mis on 1% rohkem kui mullu.
Maailma 10 kõige väärtuslikumat brändi ning brändi väärtus on kirjas siin:
1. Apple – 185 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 1.
2. Google – 114 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 3.
3. IBM – 113 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 2.
4. McDonald's – 90 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 4.
5. Coca-Cola – 78 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 6.
6. AT&T – 76 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 8.
7. Microsoft – 70 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 5.
8. Marlboro – 69 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 7.
9. Visa – 56 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal 15.
10. China Mobile – 55 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 10.
Allikas: CNNMoney
Seotud lood
Coca-Cola teatas täna puhaskasumi ja käibe langusest. Aktsia reageeris sellega 2,5protsendilise kukkumisega.
Euroopa Komisjoni teatel jätkab Euroopa Liidu monopolivastane regulaator Apple'i eeluurimist seoses iPhone'ide turustamistegevusega, vahendas Bloomberg.
McDonald'si teatel tõusis ettevõtte mai ülemaailmne võrreldav müük 2,6%, kui firma laiendas hilisõhtuse menüü valikut ja täiendas olemasolevaid pakkumisi, vahendas Reuters.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.