Vaatamata aktsiahinna langusele ning investorite kahtlusele Tim Cooki innovaatiliste võimete pärast, on Apple kõige väärtuslikum bränd maailmas.
Igal aastal arvutavad BrandZ ja Millward Brown Optimor maailma suurimate kaubamärkide väärtuse. Sel aastal hinnati Apple'i brändi väärtuseks 185 miljardit dollarit, mis on 1% rohkem kui mullu.
Maailma 10 kõige väärtuslikumat brändi ning brändi väärtus on kirjas siin:
1. Apple – 185 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 1.
2. Google – 114 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 3.
3. IBM – 113 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 2.
4. McDonald's – 90 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 4.
5. Coca-Cola – 78 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 6.
6. AT&T – 76 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 8.
7. Microsoft – 70 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 5.
8. Marlboro – 69 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 7.
9. Visa – 56 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal 15.
10. China Mobile – 55 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 10.
Allikas: CNNMoney
Seotud lood
Coca-Cola teatas täna puhaskasumi ja käibe langusest. Aktsia reageeris sellega 2,5protsendilise kukkumisega.
Euroopa Komisjoni teatel jätkab Euroopa Liidu monopolivastane regulaator Apple'i eeluurimist seoses iPhone'ide turustamistegevusega, vahendas Bloomberg.
McDonald'si teatel tõusis ettevõtte mai ülemaailmne võrreldav müük 2,6%, kui firma laiendas hilisõhtuse menüü valikut ja täiendas olemasolevaid pakkumisi, vahendas Reuters.
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.