• OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−0,47%5 955,25
  • DOW 300,37%43 621,16
  • Nasdaq −1,35%19 026,39
  • FTSE 1000,11%8 668,67
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−0,47%5 955,25
  • DOW 300,37%43 621,16
  • Nasdaq −1,35%19 026,39
  • FTSE 1000,11%8 668,67
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • 21.05.13, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 kõige väärtuslikumat kaubamärki

Vaatamata aktsiahinna langusele ning investorite kahtlusele Tim Cooki innovaatiliste võimete pärast, on Apple kõige väärtuslikum bränd maailmas.
Igal aastal arvutavad BrandZ ja Millward Brown Optimor maailma suurimate kaubamärkide väärtuse. Sel aastal hinnati Apple'i brändi väärtuseks 185 miljardit dollarit, mis on 1% rohkem kui mullu.
Maailma 10 kõige väärtuslikumat brändi ning brändi väärtus on kirjas siin:
1. Apple – 185 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 1.
2. Google – 114 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 3.
3. IBM – 113 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 2.
4. McDonald's – 90 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal:  4.
5. Coca-Cola – 78 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 6.
6. AT&T – 76 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 8.
7. Microsoft – 70 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 5.
8. Marlboro – 69 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 7.
9. Visa – 56 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal 15.
10. China Mobile – 55 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 10.
Allikas: CNNMoney

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele