• OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,61%6 086,37
  • DOW 300,3%44 156,73
  • Nasdaq 1,28%20 009,34
  • FTSE 100−0,04%8 545,13
  • Nikkei 2250,23%39 736,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,31
  • OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,61%6 086,37
  • DOW 300,3%44 156,73
  • Nasdaq 1,28%20 009,34
  • FTSE 100−0,04%8 545,13
  • Nikkei 2250,23%39 736,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,31
  • 05.09.13, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Praamifirma juht kaotaks reisijapileti

 Mandri, Muhumaa, Hiiumaa ja Saaremaa vahelist laevaliiklust korraldava Väinamere Liinide juhataja Urmas Treieli sõnul võiks praamidel kaotada reisijapileti.
Kuivastu-Virtsu liinile on tema sõnul lähiaastate perspektiivis vaja tippaegadel kolmandat laeva ning kaugemas perspektiivis võiksid laevad väljuda iga 20 minuti järel.
"See eeldab uut laeva ning riigi poolt kehtestatud tänase keerulise piletimüügikorralduse olulist lihtsustamist – mõistlik oleks rakendada sama hinnastamist, mis oleks sillagi puhul, ehk pilet oleks ainult sõidukil, mitte eraldi reisijatel. Praegu kulub ühe laevatäie piletite müügiks tippaegadel täpselt väljumiste vahe jagu aega ehk 35 minutit," rääkis Treiel.
Hiiumaa külaliste arv on oluliselt kasvanud, näiteks tipp-päevadel on teenindatud sõidukite arv hüpanud varasemalt 800-lt koguni 1200-le. "Heltermaa-Rohuküla liinil on vaja kaht suurt parvlaeva Hiiumaa-sugust laeva. Esmalt tuleb süvendada kanaleid ning seejärel saaks kahe suure laevaga panna väljumised käima iga tunni ja 10 minuti tagant. See võimaldaks suurendada liini võimsuse praeguse graafikuga võrreldes pea kahekordseks," selgitas ta.
Mõelda tuleb ka teise Hiiumaa liini – Triigi-Sõru – peale. "Ka seal on tänane võimsus end nõudluse juures ammendanud. Tuleb ehitada uus laev, mis on olemasolevast laevast suurem. Samuti tuleb uurida, kas on üleveovõimsust võimalik suurendada uute sadamapaikade valikuga. Riik meie ettepanekul praegu selle uurimisega tegelebki," ütles Urmas Treiel.

Seotud lood

Uudised
  • 22.01.14, 11:49
Tallinna Sadam jätkab praamiteemaga märtsis
Tallinna Sadama juhatus jätkab konsultatsioone praegu mandri ja saarte vahel sõitvate praamide omanikuga ning võimalike laevaehitajatega, teatas eile ettevõtte nõukogu liige Remo Holsmer.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.01.25, 11:02
Koppel: kui meie elektri hind ei odavne, unustage elustandardi paranemine ära
Varahaldur ja majandusekspert Peeter Koppel leiab, et praegune majanduskeskkond on suhteliselt kesine, kuid me pole selles lõpuni ise süüdi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele