• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,38%6 095,17
  • DOW 30−0,37%44 401,03
  • Nasdaq −0,64%19 926,28
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,64
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,38%6 095,17
  • DOW 30−0,37%44 401,03
  • Nasdaq −0,64%19 926,28
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,64
  • 13.09.13, 22:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

USAs kehv tarbijakindlus ja pehme jaemüük

USAs kukkus septembrikuine tarbijakindluse indeks viie kuu madalaimale tasemele ning augusti jaemüügi kasv oli alla ootuste kehv ning nõrgim alates aprillist.
Augustis kasvas jaemüük võrreldes juuliga vaid 0,2%, vahendab MarketWatch kaubandusministeeriumi teadet. Tegu on väikseima tõusuga pärast aprilli ning tugevasti allpool MarketWatchi küsitletud analüütikute 0,5% prognoosi.
Positiivse asjana aitas augustikuist pettumust leevendada juulikuu jaemüügi korrigeeritud number, mida kahekordistus 0,4%ni. Positiivne on ka asjaolu, et kolmanda kvartali kahe esimese kuu müüginumbrid viitavad endiselt majandusele, mis kasvab 2% tempos.
Täna avalikustati ka University of Michinagi/Thomson Reutersi tarbijakindluse indeks, mis septembris kukkus 76,8ni. Tegu on madalaima tasemega pärast aprilli ning oluliselt lahjem võrreldes augustikuise 82,1ga. Langus augustikuiselt tasemelt oli aga oodatav, sest tegu oli viimase kuue aasta kõrgeima tasemega.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

Börsiuudised
  • 29.07.14, 21:20
Tarbijad on USA majanduse osas optimistlikud
Ameeriklaste kindlustunne majanduse olukorra üle on seitsme aasta kõrgeimal tasemel, selgub avaldatud küsitlusest.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele