Kadaka turul patseerimine mõjus 1999. aastal kui antidepressant. Selliseid kaupu ja hingega töö kallal askeldavaid umbkeelseid müüjaid nägi Tallinnas vaid vähestes kohtades.
Agarad müüjad pakkusid erinevaid huvitavaid teenuseid, mida muude kaubanduskeksustes vaevalt saada võis. Töötasid juveeliärid, pandimaja, videokassetide müül. Kvaliteet oli jube, aga hind originaalkasseti omast kaks korda odavam. Maksta sai ka soome markades. Kadaka turu lettidelt võis leida ka DVD plaate, mida müüsid Tallinnas ainult paar suurimat kauplust. Ka nende puhul lõid turumüüjad madalama hinnaga. Kui DVD-le salvesttaud film maksis PC Kaubamajas vähemalt nelisada krooni, siis turuls sai sama filmi 300 krooni eest. Müüjad jätsid aga teadlikult lisamata fakti, et nii mõnigi film oli hiinakeelsete subtiitritega. Videomängudega kauplevas boksis pakuti uuidstajale Son Playstation´i videomänge, tundmata huvi, kas plaatide mängitamiseks ka vastav mitu tuhat krooni mkasev konsool on olemas.
Riidelettidel pakuti lademets ja kallite riideesemete koopiaid. Sellised firmamärgid ilutsesid arenendu riikides vaid rikaste riietel. Muuhulgas oli Kadaka turult võimalik osta Fishbone´i, Ganti, Helly Hanseni, Tommy Hilfigeri ja Calvin Kleini embleemiga riideid. Sviiter maksis keskmiselt 300 krooni, jope kuni 1000 krooni. 200 krooniga oli turult võimalik osta Mika Salo autogrammiga F-1Marlboro tiimi T-särk. Müüjate sõnul polnud tegu küll originaaltoodanguga, kuid paarsada krooni maksavad riideesemed pidavat vastu küll.
Turult võis leida peaaegu kõike.
Lisaks oli turult võimalik osta päikeseprille, käekelli, õngeritvu, binokleid, õhupüsse, mänguasju, sekspesu, pornomängukaarte ning sadu teisi kahtlase päritoluga, tihtipeale hiina vms keelste instruktsioonidega vidinaid. Enamikku turuhoone kaupadest sai suveperioodil osta turuhoone kõrvale suurele asfaltplatsile laiendatud äridest.
Ainsana jättis hea mulje suur toiduosakond, kus enam-vähem puhaste kitlitega müüjannad pakkusid kõike suupärast alustades kommidest ja lõpetades poolikute sigadega.
Arusaadavatel põhjustel Kadaka turu ärikad käibest ei rääkinud. Kliendi vastu ülisõbralikud müüjad kupatasid liigseid küsismui esitanu ruttu müügiboksi juurest eemale. Fotograafi saabudes hakkasid pildistatavad kõva häälega karjuma, "ohvrite" naaberbokidele pandi politseireidi hirmus trellid või lukk ette.
Seotud lood
Reklaamiagentuuri HUNT juht ja omanik Lee Murrand ütleb, et ettevõtte rajamist alustati null krooniga ning esimesed kuud tuli ööbida lausa kontoris.
Suuremad õppetunnid on 15 ettevõtlusaasta jooksul seotud inimestega, tõdes Wiedemanni Tõlkebüroo juht Liina Teder. "Inimesed tekitavad hädasid, aga aitavad sind ka hädast välja."
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.