Jaanuaris müüdi neli autot enam kui mullu samal kuul. Kui sõiduautosid müüdi veidi vähem, siis tarbesõidukeid jälle selle võrra rohkem.
2014. aasta jaanuaris müüdi kokku 1638 uut sõiduautot, mis on 4% võrra vähem kui mullu samal ajal, teatas Autode Müügi ja Teenindusettevõtete Liit AMTEL. Automarkidest püsib jätkuvalt esikohal Toyota, milliseid anti klientidele üle koguni 312 tükki. Selle tulemusega jättis Toyota lähimad konkurendid Škoda ja Volkswageni kaugele seljataha, sest neid müüdi vastavalt 129 ja 120. Kaugele maha ei jäänud ka Honda oma 112 uue sõiduauto müügiga, millest koguni 100 olid Honda CR-V maasturid, mis osutus jaanuaris ka kõige populaarsemaks mudeliks. Järgnesid Škoda Octavia ja Toyota Auris, vastavalt 68 ja 65 müüdud autoga. Elektriautosid läks müügiks 12 tükki.
Tarbesõidukeid toimetati klientidele kätte koguni 15% võrra rohkem kui möödunud aasta esimesel kuul. Kokku müüdi jaanuaris 436 tarbesõidukit. Edukamateks markideks osutusid Scania 68 müüdud autoga, Volvo müüs 52 ja Citroen 44 tarbesõidukit. Neist kaks esimest kerkisid nii kõrgele tänu väga heale tulemusele veokite segmendis.
Jaanuaris kokku müüdi 2078 uut autot, mida on nelja võrra enam kui mullu samal kuul.
Seotud lood
Kui Eestis kaoks sisendkäibemaksu maha arvutamise võimalus, nagu täna on Leedus, elavneks kasutatud autode turg, mis omakorda tõstaks Eesti autopargi vanust, ütles Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) pressiesindaja Rein Luik.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.