Eelmisel nädalal turunduskonverentsil Password aasta turundusteoga pärjatud raadiojaamal Retro FM õnnestus tänu nimevahetuskampaanile reklaamikäivet enam kui kahekordistada.
"Raadiojaama nime vahetamise ja kampaania võtsime ette eesmärgiga suurendada reklaamikäivet, mille eeldus oli kuulajate arvu suurendamine. Eelmisel kevadel sai Raadio 3st Rerto FM," rääkis Sky Media turundusjuht Sigrid Saar.
"Kui me vaatame täna Eestis olevaid raadioid, siis selliseid jaamu, mille nimi viitab otseselt sisule, on vaid mõni. Meie programmis aga midagi ju ei muutunudki. Muusikavalik oli retrolik ka enne nimevahetust," lisas ta intervjuus
Best Marketingile.
Retro FM uuris eelnevalt põhjalikult jaama peamist sihtrühma - 30-50aastast keskmise ja keskmisest kõrgema sissetulekuga eesti naist. "Tegime selgeks tema meediatarbimise harjumused ja kaardistasime puutepunktid, kus teda võiks täiendavalt sõnumiga tabada. Peale massimeediakanalite kasutasime kampaanias kinosid ja Selveri poode," rääkis Saar.
Tema sõnul on väga oluline teha töötajaist brändi saadikud. "Iga inimene ettevõttes peaks teadma, miks ta firmas töötab, mis on firma eesmärgid, miks uus kampaania ette võetakse, kas ja mis inimeste töös sellest muutub. Oluline on, et töötajad saaksid uhked olla oma firma, toote ja brändi üle. Samuti on oluline, et kõik saaksid piisavalt infot ja küsimusi esitada," selgitas Sky Media turundusjuht.
Üldine retroarmastus inimeste seas tuleb tema sõnul raadiojaamale kasuks. "Retro FMi eetris ei kõla ükski laul, mis on uuem kui kümme aastat," märkis Saar.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!