Apranga jaekäive koos käibemaksuga kasvas märtsis võrreldes möödunud aasta sama ajaga 16,6%, 13,3 miljoni euroni. Kolme kuu jaekäive kasvas võrreldes möödunud aasta sama ajaga 12,3%, 38,5 miljoni euroni.
Enim suurenes Leedu rõivatootja kolme kuu jaekäive Lätis ja seda 28,5%. Järgnes Eesti 8,7% ja Leedu 7,3%ga.
Esimese kvartali jooksul avas Apranga viis uut poodi (kolm Vilniuses, kaks Riias), sulges ühe poe Vilniuses ning alustas poe renoveerimist Klaipedas.
Praegu on Apranga grupil 152 poodi (94 Leedus, 43 Lätis ja 15 Eestis). Müügipinda on kokku 70 400 ruutmeetrit, mis on 4,5% rohkem kui 2013. aasta esimeses kvartalis.
Seotud lood
Leedu rõivatootja Apranga maksab dividendideks 27,6 miljonit litti (kaheksa miljonit eurot), mis teeb 0,5 litti aktsia kohta.
Apranga teatas täna, et rõivaste jaekaupmehe IV kvartali puhaskasum vähenes aastaga 3,7%, 10,3 mln litile. Tulemus jäi alla analüütikute ootustele.
Leedu riiete jaemüüja Apranga müügitulu suurenes veebruaris võrreldes möödunud aasta sama ajaga koos käibemaksuga 8,4%38,1 miljoni liti ehk 11 miljoni euroni.
Leedu telekommunikatsiooniettevõte, UAB Consilium Optimum, mida tarbijad tunnevad Fastlinki kaubamärgina, käivitas 18. detsembrini kestva avaliku kolmeaastase võlakirjaemissiooni eesmärgiga kaasata 3 miljonit eurot, pakkudes investoritele 9% aastaintressi (ISIN code: LT0000411266, investment order cook code CSLSPO). Emissioon on tagatud ILTE 1,5 miljoni euro suuruse garantiiga.