Page Not Found

  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 16.04.14, 14:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Starbucks maksab makse Londonis

Maailma suurim kohvikukett Starbucks teatas täna, et kolib oma Euroopa peakorteri Hollandist Londonisse, mis tähendab, et firma hakkab Suurbritannias rohkem makse maksma.
Kohvikukett sattus Suurbritannias kriitikatormi, kui sai avalikuks, kui vähe firma tegelikult riigis makse maksab. Starbucks käis isegi Briti parlamendis aru andmas, kus tuli välja, et tänu Hollandi maksuametiga sõlmitud erikokkuleppele oli firma maksukohustus väga väike.
"See samm tähendab, et maksame Suurbritannias rohkem makse," vahendas Reuters kohvikuketi tänast teadet.
Suurbritannia muutis hiljuti maksureegleid, mille eesmärk on meelitada riiki rahvusvaheliste firmade peakortereid. Starbucksi pressiesindaja eitas seadusemuudatuse mõju otsuse tegemisel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Starbucks plaanib kolimise järel avada Suurbritannias tänavu sada uut kohvikut ja luua tuhat töökohta lisaks praegusele 7500-le.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele