• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 22.07.14, 15:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air lõpetab lennud Växjö-Amsterdam liinil

Seoses Lõuna-Rootsi Smålandi piirkonna lennujaama toetuse lõppemisega, toimub Estonian Airi viimane lend Växjö-Amsterdam liinil 10. augustil, teatas ettevõte.
„Estonian Airi eesmärk oli antud liiniga oma vabale lennukile tööd pakkuda – kokkuvõttes me ei teeninud kahjumit ega ka tulu, kuid lennuk püsis õhus ning tõi jooksvad kulud ja liisingmaksed tagasi,“ märkis Estonian Airi juhatuse liige Indrek Randveer pressiteate vahendusel.
Estonian Air alustas Växjö-Amsterdam liinil lendamist käesoleva aasta 4. mail. Lennud toimusid 76-kohalise Embraer 170 lennukiga viis korda nädalas. „Småland pakkus meile võimalust uutel tingimustel jätkata, kuid sellisel juhul oleks see tähendanud meile juba kulusid, meie fookus on aga endiselt Tallinnast algavad lennud ning Eesti reisija teenindamine,“ lisas Randveer.
„Meil on kokku seitse lennukit, viis teenindavad liinireise ja üks tšartereid, Växjo-Amsterdam liinilt vabanevale lennukile loodame nüüd uut rakendust leida,“ selgitas Randveer.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Aasta esimeses kvartalis alustas Estonian Air koostööd ka tšarterlendude vahendajaga Air Charter Service (ACS), kes sai õiguse turundada ja müüa tellimuslende Estonian Airi teise Embraer 170-ga.
Autor: 1321-aripaev

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele