• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 14.11.14, 14:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Janek Mäggi: lapstööjõud pole paha asi

Lapstööjõud pole nii halb, kui tundub, ütles Powerhouse'i tegevjuht Janek Mäggi. Tema sõnul oli Sangari poleemikat tekitanud reklaam õnnestunud.
Powerhouse'i tegevjuht Janek Mäggi
  • Powerhouse'i tegevjuht Janek Mäggi Foto: Andres Haabu, Äripäev
Sangar reklaamib oma särki Optimist lausega „Aegadest, kui lapstööjõud ei olnud kurb asi“.
Kommunikatsioonibüroo Powerhouse tegevjuht Janek Mäggi ütles, et lapstööjõudu kiitev Sangari särgireklaam oli tubli saavutus. „Kui see poleks ärritust pälvinud, poleks seda võib-olla keegi tähele pannudki – see oleks olnud üks tavaline igav rõivareklaam, mille puhul poleks võib-olla arugi saadud, mis firmaga on tegu,“ märkis ta.
Mäggi rääkis, et riidefirmade seas on konkurents tihe ja tähelepanu on raske äratada. „Seal on alates H&Mist Hugo Bossideni välja. Sa lihtsalt ei torka silma, oled üks tuhandetest. Siis ehitadki reklaami ärrituse peale üles,“ ütles ta. Kui sedasi saadaksegi tarbijakaitse pahameele osaliseks, on see Mäggi sõnul kampaaniale vaid kasuks. „Ükski reklaam pole kunagi ämbrisse astunud, kui ta pälvib arutelu ja diskussiooni,“ märkis ta.
Sangari turundusjuht Raul Saks ütles, et Optimisti särgi lugu on kirjutatud läbi eneseiroonia. Mäggi ütles, et olles vastu irooniline, ongi Standard üks igav Eesti firma, kel pole millegagi silma paista. „See, mida ta pakub, pakuvad sajad firmad maailmas,“ märkis ta.
Mäggi sõnul pole ta nõus nendega, kes väidavad, et lapstööjõu kasutamist kolmandates riikides tuleks vältida. „Kui neile tööd ei pakutaks, oleks nende olukord veelgi hullem,“ ütles ta. Et Sangar lapstööjõudu ja nõukogude režiimi igatseb, Mäggi ei usu.

Seotud lood

Vabalt
  • 14.11.14, 08:04
Sangar igatseb lapstööjõudu
„Aegadest, kui lapstööjõud ei olnud kurb asi“, reklaamib Sangar oma särki Optimist.
Uudised
  • 14.11.14, 15:20
Arengukoostöö Ümarlaud mõistab Sangari reklaami hukka
Arengukoostöö Ümarlaud mõistab oma kodulehel Sangari reklaamikampaania „Aegadest, mil lapstööjõud polnud kurb asi“ hukka.
Uudised
  • 14.11.14, 10:03
Sangar: reklaam oli mõeldud irooniaga
Sangar ei kiida lapstööjõudu, ütles ettevõtte turundusjuht Raul Saks.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele