• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 03.12.14, 09:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leping Amazoniga on pikk ja trahviderohke

Eestis vineermööbrit valmistav Radis müüb tooteid ka Amazoni veebikaubamajas, kellega nad sõlmisid 75leheküljelise lepingu, mis kubiseb eksimise korral ähvardavatest trahvidest.
Amazon.com
  • Amazon.com Foto: ekraanitõmmis
Eestis vineermööblit valmistava ettevõte Radis poole pöördus 2013. aasta lõpus ülemaailmne veebikaubamaja Amazon, kes oli ilmselt nende tooteid märganud UK veebipoes Wayfair.
„Seega viis üks kontakt teiseni,“ ütles Radise tegevjuht Mauri Abner. Ta lisas, et esimene saadetis läks teele pool aastat pärast Amazoni ühendusevõtmist.
Abneri sõnul võttis Amazon esialgu oma valikusse kõigi toodete igast toonivalikust ühe eksemplari, kuid nüüdseks tellivad nad vaid tooteid, mida on rohkem ostetud. Radisel on Amazonis müügil paarkümmend toodenimetust.
Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, mida kujutab endast leping Amazoniga ning kui täpselt tuleb kaup Amazoni kesklattu viia. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele