Klienditeeninduse üle on Eestis palju nurisetud. Kas pole teenindajad piisavalt motiveeritud või pole ettevõtetes teeninduskultuur piisavalt välja arenenud ja hinnatud? Uuringuettevõtte Service Checki sõnul on hea teeninduse alustalaks terve ettevõtte organisatsioonikultuur.
- Viru Keskuse Denim Dreami rõõmsameelne klienditeenindaja Foto: Scanpix/Postimees
Teeninduskvaliteedi uuringuid tegev ettevõte Service Check viis klientide seas läbi küsitluse, et selgitada probleeme teeninduses ning hinnata Eesti teeninduskvaliteeti.
Service Check'i asutajad Tauri Taime ja Siim Padar on veendunud, et meie teeninduskvaliteet on viimastel aastatel teinud tugeva sammu ülespoole, kuid arenguruumi on piisavalt.
Loe Äripäeva teemaveebist
kaubandus.ee pikemalt, kuidas kommenteerivad teeninduskultuuri kindlustusselts Ergo ja Põldma Kaubandus ning kuidas seda nende arvates paremaks muuta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.