• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,11%5 955,32
  • DOW 300,5%44 089,16
  • Nasdaq −0,24%18 927,62
  • FTSE 1001,41%8 264,47
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,11%5 955,32
  • DOW 300,5%44 089,16
  • Nasdaq −0,24%18 927,62
  • FTSE 1001,41%8 264,47
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • 05.01.15, 21:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalleid pulmi pidavad paarid lahutavad tihedamini

Tuleb välja, et pulmade korraldamisele suuremaid summasid kulutavad paarid lahutavad suurema tõenäosusega, vahendab CNN Money.
Pulmad
  • Pulmad Foto: Bloomberg
Emory Ülikooli majandusprofessorite Andrew Francise ja Hugo Mialoni läbi viidud uurimusest selgub, et üleliigne kulutamine ei mõju abielu tulevikule hästi. Kokku osales uurimuses 3000 inimest, kes abiellusid kõik esimest korda.
Mehed, kes kulutavad kihlasõrmusele 2000-4000 dollarit, lahutavad 1,3 korda suurema tõenäosusega kui 500-2000 dollarit maksva sõrmuse ostvad mehed. Kui kulutada aga pulmade peale üle 20 000 dollari, on lahutamise tõenäosus lausa 3,5 korda suurem kui 5000-10000 dollarit kulutanud paaride puhul.
Meediakompanii XO Group andmetel kulutatakse USA-s pulmade korraldamisele keskmiselt rohkem kui kunagi varem –  ligi 30 000 dollarit. Iga kaheksas paar kulutab üle 40 000 dollari. Kokku on pulmatööstuse käive 55 miljardit, selgub uuringufirma IBISWorld andmetest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele