Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Stockmann tunnistab kvaliteedi langust
Stockmann tegi video, kus tunnistab, et kvaliteet on alla käinud ja lubab ennast parandada.
Stockmanni turundus "Hullud päevad". Foto: Raul Mee
Videos ütleb Stockmann, et 20 000 inimeselt saadud tagasisidele toetudes on kaubamaja aru saanud, et peab ennast parandama. Stockmann on tahtnud meeldida kõigile, aga see ei ole olnud õige strateegia. Nüüd Stockmann muutub. Stockmann tänab tagasiside eest ja lubab uuendada oma brändi, vaadata üle oma kvaliteedi ja parandada teenindust.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.